неділю, 2 листопада 2014 р.

Проста (та безпечна) чистка засохлого картриджа


Про таке вже писали... що нового?

Коли я зустрівся з цією проблемою то гугл підсказав мені, що картридж потрібно втопити в спирті/воді та поставити його на солфетку, для того щоб з нього витекло все чорнило.
Цей метод поганий тим що:
  1. Це довго
  2. Втрачаєш чорнило 
  3. Не знаєш чи це спрацювало доки знову не заправиш його
  4. Є шанс вбити картридж чи окремі сопла (що в мене і сталось)

Що я пропоную?

Елементарно! Вдягаємо гумові рукавички за 50 копійок і розпочинаємо.

1. Витягаємо картридж

2. Беремо якийсь миючий засіб

3. Бризкаємо ним на сопла

Якщо він сильно замащений  фарбою, то можна його витягнути і добре пробризгати над раковиною, але у більшості випадків достатнього одного бризку. Я це роблю прямо над місцем де він був розташований і не витираю від миючого засобу.

4. Перевіряємо

Друкуємо тестову сторінку.
(Для HP це робиться наступним чином: нажимаємо одночасно стрілки вліво та вправо, набираємо "123", вибираємо "Special Reports" та "Print Cartriges". Цей метод працює навіть якщо картридж пошкоджено)
Бачимо що ще є декілька забитих сопел (що і не дивно оскільки я лише раз бризнув розчинником і все). Та мені влом його мити ще раз)

Картридж засихає майже щотижня!

Якщо так то можливою причиною цьому можуть бути будні щітки, які мали б, його, очищувати (правда в мене це сталось саме після того як я заправив свій HP фарбою від Cannon).

1. Витягаємо щітки



2. Витираємо салфеткою щітки, та "зубці" які повинні їх очищати (ті об які вони труться)



3. Радіємо результату



Дякую за увагу та до зустрічі)


Контрольні слова: чистка засохнувшого картриджа, чистка засохшегося картриджа

Немає коментарів:

Дописати коментар